Društvo za unapređenje marketinga
11000 Beograd, Mirijevski bulevar 30b/3
 
mTel: 011/ 2773-721; 064/ 122-54-06 E-mail: kramer@eunet.rs
Žiro-račun: 205-83868-05 mmm PIB: 103661317
 
 
     
 
o nama
knjige
 
Ženska vizija,
prava moć žene na poslu
Autorke: Sali Helgesen
Džuli Džonson
 
Zdravo, imam fenomenalno ime,
kako stvoriti privlačnu robnu marku
Autor: Aleksandra Votkins
 
Svi smo mi prodavci, ideje, priče, iskustva...
Autor: Evelin Platnik Koen
 
Ponašanje potrošača
Celovit pristup istraživanju ponašanja potrošača
Autor: Tina Vukasovič
 
Stres,
taj skriveni prijatelj
Autor: Patrik Buvar
 
S druge strane izloga
Autor: Toni Segara
 
Roba široke portošnje izazov za propagandu
Autor: Sara Denegro
 
7 ključeva sreće
Autor: Klod d Milvil
 
Mali priručnik
kako da se bolje osećate na poslu
Autor: Beatris Miletr
 
Napoleon i Gebels
majstori propagande
Autor: Miloš Kramaršič
 
Prednost neverbalnog
Govor tela na poslu, tajne i nauka
Autor: Kerol Kinsi Gomen
 
Odnosi s javnošću ili žongliranje informacijama
Autor: Emir Džambegović
 
Naučno oglašavanje
Autor: Klod Hopkins
 
Da živi u zemlji Ne
Autori: B. J. Galager
Stiv Ventura
 
Svakome je potreban mentor
Autor: Dejvid Klaterbak
 
Žalba je poklon
Autori: Žanel Barlou
Klaus Moler
 
Kako da dođete do ideja
Autor Džek Foster
 
Iskrice marketinga
(IV dopunjeno izdanje)
Autor Miloš Kramaršič
 
Pregovarajte se crnim đavolom i zadržite bela krila Osnove uspešnog pregovaranja
Autor mr Saša Petar
narudzbenica
kontakt
 
     
 
Svi smo mi prodavci, ideje, priče, iskustva... Deo knjige
 
Prodaja, čin rezervisan samo za trgovce u strogom okviru svoje delatnosti? Ta tvrdnja je, naravno, besmislena. Ako pratite oglase na Leboncoin.fr u nadi da ćete se rešiti vaše krntije, vi već se bavite trgovinom. Ali, ako je ovaj slučaj očigledan svima, nije uvek tako. Dakle, bez obzira na vaše zanimanje i položaj u preduzeću, u bilo koje doba dana, često da toga nismo ni svesni, svi postajemo... prodavci. Čak i u našem privatnom životu. Očekuje se da se taj fenomen raširi narednih godina, u vreme kada je teško naći mesto pod suncem, kada se prilike pružaju samo onima koji su spremni da se uz osmeh bore za pobedu.

Bilo da ste honorarni konsultant u potrazi za novim angažmanom, ili pregovarate o povećanju plate uprkos krizi, kada razgovarate o poslu sa lukavim predstavnikom Kadrovske službe, na sastanku kod bankara u nadi da ćete se osloboditi jednog kredita, kada dođe vreme da ubedite suprugu da konačno krene u posetu, kada hoćete da osporite optužbu da niste platili porez, kada želite da uzmete novac iz kase uzajamne pomoći ili pokušavate da obezbedite mesto u obdaništu, itd: na profesionalnom kao i na privatnom planu bezbrojne su prilike koje zahtevaju da znate da prodate (i da se prodate, što je, u stvari, isto).

Daleko od toga da je reč o pomalo zagonetnoj veštini koja je pristupačna samo upućenima, naprotiv prodaja je obavezna sposobnost, neophodna kao i poznavanje života u društvu ili upotreba Interneta. Ostaje činjenica da prodaja nije improvizacija... Ustvari, savršenstvo je u dokazanim tehnikama. Pozivam vas da ih otkrijete u ovoj knjizi. Najbolji trgovci imaju svoje „trikove i lukavstva”, a vi ćete pogrešiti ako vas ne inspirišu u svakodnevnom životu da na taj način poboljšate svoje mogućnosti. Svi smo mi prodavci pruža ključeve koji omogućavaju da se efikasno uključite u čin prodaje uvek kada je to neophodno.
 
 
         
     
KNJIGE KOJE ZARADJUJU
 
         
 
  dizajnirao i uradio web-studio Bollem