Društvo za unapređenje marketinga
11000 Beograd, Mirijevski bulevar 30b/3
 
mTel: 011/ 2773-721; 064/ 122-54-06 E-mail: kramer@eunet.rs
Žiro-račun: 205-83868-05 mmm PIB: 103661317
 
 
     
 
o nama
knjige
 
Ženska vizija,
prava moć žene na poslu
Autorke: Sali Helgesen
Džuli Džonson
 
Zdravo, imam fenomenalno ime,
kako stvoriti privlačnu robnu marku
Autor: Aleksandra Votkins
 
Svi smo mi prodavci, ideje, priče, iskustva...
Autor: Evelin Platnik Koen
 
Ponašanje potrošača
Celovit pristup istraživanju ponašanja potrošača
Autor: Tina Vukasovič
 
Stres,
taj skriveni prijatelj
Autor: Patrik Buvar
 
S druge strane izloga
Autor: Toni Segara
 
Roba široke portošnje izazov za propagandu
Autor: Sara Denegro
 
7 ključeva sreće
Autor: Klod d Milvil
 
Mali priručnik
kako da se bolje osećate na poslu
Autor: Beatris Miletr
 
Napoleon i Gebels
majstori propagande
Autor: Miloš Kramaršič
 
Prednost neverbalnog
Govor tela na poslu, tajne i nauka
Autor: Kerol Kinsi Gomen
 
Odnosi s javnošću ili žongliranje informacijama
Autor: Emir Džambegović
 
Naučno oglašavanje
Autor: Klod Hopkins
 
Da živi u zemlji Ne
Autori: B. J. Galager
Stiv Ventura
 
Svakome je potreban mentor
Autor: Dejvid Klaterbak
 
Žalba je poklon
Autori: Žanel Barlou
Klaus Moler
 
Kako da dođete do ideja
Autor Džek Foster
 
Iskrice marketinga
(IV dopunjeno izdanje)
Autor Miloš Kramaršič
 
Pregovarajte se crnim đavolom i zadržite bela krila Osnove uspešnog pregovaranja
Autor mr Saša Petar
narudzbenica
kontakt
 
     
 
Napoleon i Gebels majstori propagande: o autoru
Miloš Kramaršič je predsednik Društva za unapređenje marketinga. Diplomirao je na Fakultetu političkih nauka u Beogradu.

Posle nekoliko godina provedenih u novinarstvu (Omladinske novine, NON, Dnevnik-Novi Sad, Trgovinski glasnik...) prešao je u zanimanje profesionalnog propagandiste (ili profesionalca u oblasti marketinga, kako se to kod nas obično kaže). Od tri položaja koja postoje u toj profesiji, bio je oglašivač i rukovodilac u medijima, dok je od 1999. godine samostalni izdavač poslovne literature.

U statusu direktora ili rukovodioca vodio je službe marketinga „Poslovne Čukarice”, Izdavačke kuće „Draganić” i „Medicinske knjige”, a u medijima službe marketinga „Radio Politike”, „RTV Elmag” iz Podgorice i „Radio S”-a.

Napisao je knjigu „Lokalni radio i televizija u službi profita”, a knjiga „Iskrice marketinga”, čiji je priređivač, doživela je četiri izdanja.

Član je Udruženja ekonomskih propagandista Srbije (UEPS) i Udruženja novinara Srbije (UNS).

Sa Milošem možete da stupite u kontakt e-mailom putem kramer@eunet.rs.
 
         
     
KNJIGE KOJE ZARADJUJU
 
         
 
  dizajnirao i uradio web-studio Bollem