Društvo za unapređenje marketinga
11000 Beograd, Mirijevski bulevar 30b/3
 
mTel: 011/ 2773-721; 064/ 122-54-06 E-mail: kramer@eunet.rs
Žiro-račun: 205-83868-05 mmm PIB: 103661317
 
 
     
 
o nama
knjige
 
Ženska vizija,
prava moć žene na poslu
Autorke: Sali Helgesen
Džuli Džonson
 
Zdravo, imam fenomenalno ime,
kako stvoriti privlačnu robnu marku
Autor: Aleksandra Votkins
 
Svi smo mi prodavci, ideje, priče, iskustva...
Autor: Evelin Platnik Koen
 
Ponašanje potrošača
Celovit pristup istraživanju ponašanja potrošača
Autor: Tina Vukasovič
 
Stres,
taj skriveni prijatelj
Autor: Patrik Buvar
 
S druge strane izloga
Autor: Toni Segara
 
Roba široke portošnje izazov za propagandu
Autor: Sara Denegro
 
7 ključeva sreće
Autor: Klod d Milvil
 
Mali priručnik
kako da se bolje osećate na poslu
Autor: Beatris Miletr
 
Napoleon i Gebels
majstori propagande
Autor: Miloš Kramaršič
 
Prednost neverbalnog
Govor tela na poslu, tajne i nauka
Autor: Kerol Kinsi Gomen
 
Odnosi s javnošću ili žongliranje informacijama
Autor: Emir Džambegović
 
Naučno oglašavanje
Autor: Klod Hopkins
 
Da živi u zemlji Ne
Autori: B. J. Galager
Stiv Ventura
 
Svakome je potreban mentor
Autor: Dejvid Klaterbak
 
Žalba je poklon
Autori: Žanel Barlou
Klaus Moler
 
Kako da dođete do ideja
Autor Džek Foster
 
Iskrice marketinga
(IV dopunjeno izdanje)
Autor Miloš Kramaršič
 
Pregovarajte se crnim đavolom i zadržite bela krila Osnove uspešnog pregovaranja
Autor mr Saša Petar
narudzbenica
kontakt
 
     
 
Kako da dođete do ideja: o autoru

Džek Foster je imao 18 godina i radio je u jednoj osiguravajućoj kompaniji sa oko 150 drugih radnika kada je došao na ideju da napravi lutriju od svake nedeljne plate. Za ulog od pedeset centi dobitak je bio 27.50 $.

Prve nedelje zaradio je šest dolara.

Sledeće nedelje sakupio je 53$ za svoju lutriju, a onda je gazda otkrio šta radi. Naredio je Džeku da vrati novac.

A zatim ga je otpustio.

Sve do današnjih dana Džek pokušava da dođe do ideja, a da ga zbog njih ne otpuste.

Uglavnom mu to polazi za rukom.

Slučajno se obreo u svetu propagande pre 40 godina kao pisac i od tada stalno dolazi do novih ideja: ideja za veliki broj kompanija uključujući Karnejšn, Mazda, Sankist, Matel, ARKO, Frst interest bank, Albertsons, Ore-Ida, Suzuki, Denis, Studio Univerzal, Nortrap, Rend Mekneli i Smouki bear.

Kao izvršni kreativni direktor proveo je 15 godina u agenciji Fot, Koun i Belding u Los Anđelesu, koja je izrasla u najveću marketinšku agenciju na zapadnoj obali. Dobitnik je mnogobrojnih nagrada iz oblasti oglašavanja, uključujući i imenovanje za „Najkreativniju osobu godine” od Kreativnog kluba Los Anđelesa.

Sedam godina je bio jedan od predavača na kursu o marketingu na Univerzitetu Južne Kalifornije, koji je sponzorisalo Američko udruženje propagandnih agencija, a tri godine je bio jedan od predavača na kursu o kreativnom marketingu na Kalifornijskom univerzitetu u Los Anđelesu.

Džek se venčao sa Meri („Najbolja ideja”, kaže on, „koju je ikada imao”) pre 39 godina. Žive u Santa Barbari.
 
         
     
KNJIGE KOJE ZARADJUJU
 
         
 
  dizajnirao i uradio web-studio Bollem