Društvo za unapređenje marketinga
11000 Beograd, Mirijevski bulevar 30b/3
 
mTel: 011/ 2773-721; 064/ 122-54-06 E-mail: kramer@eunet.rs
Žiro-račun: 205-83868-05 mmm PIB: 103661317
 
 
     
 
o nama
knjige
 
Ženska vizija,
prava moć žene na poslu
Autorke: Sali Helgesen
Džuli Džonson
 
Zdravo, imam fenomenalno ime,
kako stvoriti privlačnu robnu marku
Autor: Aleksandra Votkins
 
Svi smo mi prodavci, ideje, priče, iskustva...
Autor: Evelin Platnik Koen
 
Ponašanje potrošača
Celovit pristup istraživanju ponašanja potrošača
Autor: Tina Vukasovič
 
Stres,
taj skriveni prijatelj
Autor: Patrik Buvar
 
S druge strane izloga
Autor: Toni Segara
 
Roba široke portošnje izazov za propagandu
Autor: Sara Denegro
 
7 ključeva sreće
Autor: Klod d Milvil
 
Mali priručnik
kako da se bolje osećate na poslu
Autor: Beatris Miletr
 
Napoleon i Gebels
majstori propagande
Autor: Miloš Kramaršič
 
Prednost neverbalnog
Govor tela na poslu, tajne i nauka
Autor: Kerol Kinsi Gomen
 
Odnosi s javnošću ili žongliranje informacijama
Autor: Emir Džambegović
 
Naučno oglašavanje
Autor: Klod Hopkins
 
Da živi u zemlji Ne
Autori: B. J. Galager
Stiv Ventura
 
Svakome je potreban mentor
Autor: Dejvid Klaterbak
 
Žalba je poklon
Autori: Žanel Barlou
Klaus Moler
 
Kako da dođete do ideja
Autor Džek Foster
 
Iskrice marketinga
(IV dopunjeno izdanje)
Autor Miloš Kramaršič
 
Pregovarajte se crnim đavolom i zadržite bela krila Osnove uspešnog pregovaranja
Autor mr Saša Petar
narudzbenica
kontakt
 
     
 
Prednost neverbalnog - Govor tela na poslu, tajne i nauka: deo knjige

 

Poglavlja u glavnim crtama

     Ova knjiga predstavlja temu koju sam otkrila da bude očaravajuća i dragocena u mojem profesionalnom životu. Naći ćete fotografije, karikature, preporuke za „probaj to” i primere iz stvarnog života na radnom mestu. I, naravno, u svakom poglavlju ćete otkriti tajne efikasnog govora tela koje nauka podržava.

     Poglavlje 1: Pet C govora tela postavlja okvir za knjigu dajući pregled faktora – kontekst (Context), grupa (Cluster), slaganje (Congruence), doslednost (Consistency) i kultura (Culture) – na koje treba obratiti pažnju kada se dekodira nečiji govor tela. Sledećih pet poglavlja vode vas kroz telo od glave do pete. Poglavlje 2: Čitanje celine tela, posmatra emocionalni govor tela, fizičke stavove, poze i naginjanje da bi pokazali na koji način celo telo komunicira. Poglavlje 3: Oči  to govore objašnjava snagu kontakta okom, daje glavne definicije raznovrsnih očnih pokreta, i pokazuje kako da iskažemo razliku između poslovnog i privatnog pogleda. Poglavlje 4: Licem u lice pokriva izraze lica i emocije koje stoje iza njih. Obuhvaćeno je šest izraza koji su univerzalno shvaćeni i priznati (radost, tuga, iznenađenja, strah gađenje/prezir i gnev), kako razlikovati iskren osmeh od lažnog osmeha i značenje zabačene glave. Poglavlje 5: Govor rukama posmatra ruke i gestove ruke i prikazuje koliku ulogu one igraju u iskazivanju samopouzdanja, iskrenosti, protivljenja i uznemirenosti. Poglavlje 6: Prvo noge istražuje fascinantan govor tela stopala i nogu – deo tela čiji gestovi često ostaju neprimećeni. Poglavlje 7: Vi ste u mojem prostoru posmatra prostorne zone – udaljenost između ljudi najvećim delom određuje prisni, lični, društveni i javni odnos. U ovom poglavlju saznaćete zašto je važan raspored sedenja na poslovnim sastancima i šta nečija kancelarija može da vam kaže o korisniku.

     Poglavlje 8: Snaga dodira istražuje znake dodira, sa specijalnim naglaskom na element efikasnog poslovnog rukovanja. Ono takođe objašnjava „pravila dodirivanja” na radnom mestu i zašto čak i kratkotrajni dodir može da stvori ljudsku vezu.

     Poglavlje 9: Prevođenje govora tela u različitim kulturama posmatra neke kulturne razlike u neverbalnoj komunikaciji. Od pozdravljanja do gestova rukom, do upotrebe ličnog prostora, do držanja i dodira, i da ono što se smatra ispravnim u jednoj kulturi u drugoj može da bude neefikasno ili čak neprijatno.

     Poglavlje 10: Prodajte vašu poruku bez izgovorene reči objašnjava kako drugi tumače vaše signale telom. Saznaćete kako da ostavite pozitivan utisak u odlučujućih prvih sedam sekundi nekog sastanka, kako da istaknete vašu prirodnu harizmu i kako da imate veće samopouzdanje vodeći sastanak tima ili poslovnu prezentaciju.

     Napomena: Ako mislite da je veština govora tela način da ljude pravite budalama ili da manipulišete njima, možda ćete biti iznenađeni kada saznate da je upravo suprotno. „Neverbalna prednost” služi učenju kako da se govor tela koristi za povećanje iskrenosti, nege i dobrog odnosa istinite poruke. Iskrenost možete i glumiti – ali ne za dugo. A onda, ni bilo ko drugi.

Uvežbavanje veštine.

     Upotreba neverbalne komunikacije kao poslovnog alata znači da postajete svesni nečega što je prethodno bila uglavnom nesvesna radnja. Umesto samo da naslućujete kakav je neko, možete naučiti koji signali tela vas vode do suštine spoznaje – i onda možete odlučiti da li ste bili u pravu. Umesto da se samo nadate da ste stekli pravi utisak možete naučiti neverbalne signale poverenja i istinitosti.

     Ovladavanje ovim kompletom profesionalnih veština nije stvar učenja nečeg novog; već svest o tome koliko će snažna neverbalna komunikacija izbrusiti vaš urođeni instinkt i sposobnost da poboljšate upotrebu te snage. To znači da možete da postanete veštiji u razumevanju i isticanju jezika tela samo jednim čitanjem ove knjige. I uz praksu bićete sposobni da poboljšate pouzdanost vaših prvih utisaka; da sa sigurnošću dešifrujete pogled, gestove lica i tela; brzo izgradite odnos sa klijentima i članovima tima; da razumete šta ljudi vide u vašem govoru tela; i da imate kontrolu nad neverbalnim porukama koje šaljete.

     I najbolje od svega – to je zabavno! Svoje veštine možete da poboljšate čekajući na aerodromu, u toku poslovnog sastanka, za vreme porodičnog ručka, ili na zabavi sa prijateljima. Bićete iznenađeni kada shvatite šta ste dobili time što vam je govor tela drugih kazao – i koliko još morate da učite o svojim neverbalnim signalima! I kada u profesionalnom životu primenite te svoje nove spoznaje shvatićete da je neverbalna prednost postala ključ poslovnih uspeha!

 
         
     
KNJIGE KOJE ZARADJUJU
 
         
 
  dizajnirao i uradio web-studio Bollem